1955. Decizia din Portugalia

Am mentionat, in postarea mea de dinainte, de recunoasterea ASR Printului Carol Mircea al Romaniei, tatal meu, ca fiu legitim cu drepturi depline al MS Regele Carol al II-lea. La doi ani de la moartea bunicului meu in Portugalia, pe 6 februarie 1955, justitia din Lisabona il recunoaste pe tatal meu drept primul nascut al fostului suveran si, impreuna cu fratele sau, Mihai I al Romaniei, si cu vaduva Printesa Elena a Romaniei, nascuta Lupescu, ca avand drept de mostenire.

Documentul tradus si legalizat in 1993 la secretariatul Ambasadei Romaniei la Lisabona este dovada unui fapt de nediscutat si sper sa va faca placere sa lecturati si sa studiati actul emis de justitia portugheza.

Decizia privind statutul tatalui meu, acela de prim fiu legitim al MS Regele Carol al II-lea, este redactata foarte concis in ultimele doua pagini atasate mai jos.









Leave a Reply