Declarația Alteței Sale Regale Prințul Paul al României privind pronunțarea Înaltei Curți de Casație și Justiție în procesul de Exequatur


Salut cu entuziasm și responsabilitate decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție de a recunoaște o sentință pronunțată în urma cu 57 de ani în Portugalia. Procesul din România, care s-a încheiat, după 21 de ani, a fost unul de onoare pentru familia mea.

Îmi exprim speranța că ceea ce s-a întâmplat astăzi reprezintă un prim pas spre reconciliere și pace în Familia Regală. 

Îmi pare rău că tatăl meu nu a avut șansa să trăiască acest moment. Mă bucur însă că fiul meu s-a născut într-o Românie liberă și democrată. 

Poporul român a câștigat dreptul de a-și cunoaște adevărata istorie. A beneficia de o justiție corectă este un drept sacru al fiecărui cetățean, într-o democrație autentică. 

Cu toții suntem martorii unui eveniment istoric, democratic, care sper să ajute în procesul de evoluție pozitivă a României. 

Respect faptul că trăim într-o Republică, de aceea voi continua să îmi dedic viața necondiționat, ca și până acum, acțiunilor de sprijinire și promovare a imaginii României în lume. Este o datorie de onoare a fiecărui membru al familiei Regale. 

Dumnezeu să binecuvânteze România!

Leave a Reply