Doamna Chopard: eleganță și modestie

Alături de Lady Nancy Chopard
Cea mai mare furtună care mi-a fost dat să o trăiesc în ultimii ani a fost cea de ieri, în Austria. Tot aseară am avut parte de cel mai turbulent zbor și doar mulțumită piloților cu experiență ai companiei Air Berlin, am ajuns în siguranță la București. 

Vizita noastră în Elveția a fost un început bun pentru anul 2012. Ne-am revăzut cu mulți prieteni, printre care Prințesa Caroline Murrat și partenerul ei, Antoine. În cadrul Festivalului de Muzică din Gstaad, pe care ei îl susțin anual, am reîntâlnit numeroși pasionați de călătorii, asemeni nouă, și am avut onoarea să cunosc pe o doamnă despre care auzisem foarte multe: Dame Nancy Chopard-Sain. 

Unul dintre cei mai importanți consilieri ai Casei Regale din Franța, Lady Chopard (familia Chopard deține brandul elvețian de ceasuri și bijuterii) este de-a dreptul fermecătoare. De o eleganță desăvârșită, mi-a lăsat impresia unei doamne de o modestie rară și cu o experiență de viață cum rar îți este dat să întâlnești. Foarte amabilă, ea te cucerește prin felul ei de a vorbi, de o naturalețe și o prietenie care care o simți imediat ca fiind foarte sinceră. Este o adevărată onoare să întâlnești astfel de oameni care, deloc surprinzător, au o părere foarte bună despre țara noastră pe care o consideră un spațiu economic cu un imens potențial pentru perioada imediat următoare. 

Leave a Reply